Služby

Údržba

Služby technické správy a údržby obsahují různé činnosti směřující k zajištění řádné péče o budovy a technologie:

  • Servisní i reaktivní údržba, včetně zabezpečení havarijní služby
  • Revize a servis technologií
  • Zajištění technické administrativy, včetně sledování cyklů revizí a servisů
  • Stavební údržba
  • Obsluha technických zařízení

Každému zákazníkovi nabízíme (či pomáháme definovat) na začátku přesný popis standardů nakoupené služby (SLA). Na našich zakázkách používáme vlastní vyvíjené nástroje měření kvality a výkonu. Díky definovanému standardu a procesům nabízíme našim zákazníkům k využití i náš systém měření ukazatelů kvality (KPI) a jsme vždy připraveni jej zakomponovat do cenového modelu.

Úklidy

Úklidové práce jsou jedním z pilířů služeb facility managementu a my je nabízíme našim klientům v plném rozsahu. Jsme připraveni pro ně nastavit optimální systém úklidových prací, zajistit jeho smluvní ukotvení (SLA) i sledování kvality a hodnocení prováděných prací (KPI):

  • Úklidy vnitřních prostor
  • Venkovní úklidy, včetně péče o zeleň a sníh
  • Dodávky hygienického servisu

Zajištění jednorázových úklidů po opravách, stavbách, mytí oken apod.

Ostraha

Bezpečnostní a pořadatelské služby poskytujeme dle konkrétních podmínek a zadání našich klientů, v případě potřeby jsme ale schopni navrhnout vlastní řešení.

Rozsah těchto služeb pokrývá celou škálu činností a je-li to možné, nabízíme v rámci poskytování služeb i doplňkové služby zajišťované naším personálem v dané lokalitě:

  • Zajištění fyzické ostrahy, a to včetně pochůzkové činnosti
  • Elektronickou ostrahu
  • Zajištění pořadatelských služeb

Doplňkové služby – recepční činnosti, přepojování hovorů, správa klíčů, rozdělování pošty, úklidy sněhu v prostoru kolem vrátnic apod.

Jiné služby

Našim zákazníkům nabízíme i řadu dalších produktů a služeb z oblastí, které v mnoha případech tvoří součást projektu integrovaného facility managementu, tedy projektu, který může klientovi přinést vyšší míru efektivity s využitím tzv. synergických efektů.

Mezi takovéto služby patří zejména:

  • Správa odpadového hospodářství – vedení odpadové evidence, zpracování výkazů a hlášení, zpracování odpadů lisováním v průmyslových firmách, agenda přípravy/vykoulení popelnic na odvoz a další.
  • Agenda PO, BOZP a životního prostředí – nabízíme možnost zajistit v rámci komplexního projektu agendu technika BOZP a PO, či převzetí environmentální agendy.
  • Správa majetku – od zajištění evidence a správy majetku až po provádění inventur.
  • Property činnosti – například správa nájemních smluv, výběr nájemného, péče o pronajaté plochy, spolupráce a řízení realitní agendy.
  • Gastro služby – řízení služeb výdeje jídel, výdejních automatů i cateringových služeb na objednávku

Všechny popsané agendy designujeme ve spolupráci se zadavatelem projektu tak, aby přinesly maximum efektivity i plné přenesení plných rizik z klienta na dodavatele

 

Kontakt

SEŽEV facility s.r.o.
Jarní 1116/50, 614 00 Brno

GPS: 49.2193681N, 16.6538383E

Telefon: 533 101 250533 101 253
info@sezev-facility.cz

více

SEŽEV chráněná dílna s.r.o.
Jarní 1116/50, 614 00 Brno

Telefon: 533 101 250533 101 253
info@sezev-facility.cz