Jiné služby

 

Našim zákazníkům nabízíme i řadu dalších produktů a služeb z oblastí, které v mnoha případech tvoří součást projektu integrovaného facility managementu, tedy projektu, který může klientovi přinést vyšší míru efektivity s využitím tzv. synergických efektů.

Mezi takovéto služby patří zejména:

  • Správa odpadového hospodářství – vedení odpadové evidence, zpracování výkazů a hlášení, zpracování odpadů lisováním v průmyslových firmách, agenda přípravy/vykoulení popelnic na odvoz a další.
  • Agenda PO, BOZP a životního prostředí – nabízíme možnost zajistit v rámci komplexního projektu agendu technika BOZP a PO, či převzetí environmentální agendy.
  • Správa majetku – od zajištění evidence a správy majetku až po provádění inventur.
  • Property činnosti – například správa nájemních smluv, výběr nájemného, péče o pronajaté plochy, spolupráce a řízení realitní agendy.
  • Gastro služby – řízení služeb výdeje jídel, výdejních automatů i cateringových služeb na objednávku

Všechny popsané agendy designujeme ve spolupráci se zadavatelem projektu tak, aby přinesly maximum efektivity i plné přenesení plných rizik z klienta na dodavatele

Kontakt

SEŽEV facility s.r.o.
Jarní 1116/50, 614 00 Brno

GPS: 49.2193681N, 16.6538383E

Telefon: 533 101 250533 101 253
info@sezev-facility.cz

více

SEŽEV chráněná dílna s.r.o.
Jarní 1116/50, 614 00 Brno

Telefon: 533 101 250533 101 253
info@sezev-facility.cz